Het lekkerste broodje op elk festival

Branding

Print

Event

Partners:
Broodje Chimi

Chimi, bekend om zijn unieke broodje Sabich, had een uitdaging: het broodje is heerlijk, maar nog vrij onbekend. Op festivals zoals Into the Woods en Wildeburg, waar de concurrentie groot is, moest Chimi opvallen tussen de vele foodtrucks. De oplossing lag in een opvallende, kleurrijke huisstijl en een creatieve presentatie.

Met vrolijke patronen en levendige kleuren spraken we festivalgangers aan en trokken we ze naar de truck, waar het broodje Sabich zijn werk deed.

De uitdaging

Chimi moest concurreren met populaire festivalgerechten zoals burgers en friet. De uitdaging was om bezoekers te overtuigen het onbekende, maar overheerlijke broodje Sabich een kans te geven, ondanks de sterke concurrentie op festivals.

Onze oplossing

We ontwierpen een kleurrijke huisstijl met vrolijke patronen en handgetekende illustraties om de aandacht van festivalbezoekers te trekken.

De foodtruckeigenaar bouwde trucks die qua kleur en uitstraling perfect aansloten op de stijl, zoals een knalgele speedboot voor frozen yoghurt en een felrode Chevrolet voor de broodjes.

Geleidelijke groei

De huisstijl van Chimi werd in fases doorgevoerd en groeide mee met het bedrijf. Door nauw overleg en constante aanpassingen groeide het scala aan brandingproducten. Van bedrukte strandstoelen en verkeersborden tot aan menukaarten, stickers en lichtbakken; elk product werd gaandeweg toegevoegd en versterkte de aanwezigheid van het merk op festivals.

Het resultaat

Chimi heeft zich succesvol ontwikkeld tot een populaire foodtruck op festivals. Door de visueel opvallende stijl en nauwe samenwerking werd de truck steeds drukker bezocht en gingen bezoekers het broodje proberen. Het broodje Sabich zorgde uiteindelijk voor de ‘buzz’ op het festivalterrein, waardoor Chimi steeds meer fans kreeg.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

neem contact op